2009-05-22

Långhelg med picknick

Huset från vägen


Huset från branten (panel i loungetaket har tillkommit)

Mulet till en början...


...men solen kom fram efter en stund


Entrén mot korridor och "storstugan"


Entré & kapprum


Härlig picknickkorg...


...som Inger (a.k.a. trädgårdsentusiast & vän) hade med sig


Bokhyllan


Bokhyllan (igen) i närbild


Bokhyllan från skjutdörren utifrån


Garderober i ett av de små rummen


Handfat & spegelskåp (utan speglar än så länge)


Duschnish (kemikalier kommer bli mer hår&hud-vänliga på sikt)


Garderobsdörr i master


Vy mot master från garderoben


Hyllnisch i köket


Inne vs ute (skifferbeklädnad av eldstad tillkommer)


Gästhus från altanen (garderobsdörrar väntar på montering)


Innifrån gästhuset


Sötnosen Kharma

1 kommentar:

  1. Hej Rebecca, tack för din söta kommentar.

    Nu hittade jag till dig också... måste säga att det nästan är "trist" i possitiv bemärkelse för dig då. Det jag menar med trist är att jösse min je, vilket bygge ni har! Man får ju närapå komplex! Sååå läckert! Allting!

    Du skriver hos mig att ni har tummen mitt i, ja inte har ni tummen mitt i huvudet i alla fall. Där flödar otroligt läckra ideer fritt minsann!

    Jahapp! En ny favorit att lägga upp på bloglovin;)

    Kram Maria

    SvaraRadera